Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
alfarico
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2019 14:09

Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door alfarico »

Beste mensen,

Hierbij biedt ik een mooie Subaru Outback 3.0R aan van mijn overleden vader. Ik bezit deze auto sedert 2017 en heb er met veel plezier mee gereden. Echter, ik ben geëmigreerd naar Duitsland, alwaar ik een auto met duits kenteken rij en hierdoor de Outback (helaas) overcompleet is geworden.
De Outback is recent hier in Duitsland onderhouden en zijn er motorische onderdelen vervangen twv 900 euro. Er ratelde iets en hierdoor zijn diverse spanrollen e.d. vervangen. Motor klinkt nu weer als een viool en trillingvrij. Uiteraard nota ter inzage en bij ond.boekje in auto. De staat van de auto is voor de rest in top conditie, behalve dat de voorbumper wat aandacht verdient. De rechter zijkant sluit niet geheel naadloos aan. Ik vermoed een afgebroken ophangstang. De uitlaat (achterste deel na katalysator) zal tzt vervangen moeten worden. Ik heb begrepen dat dit 175 euro kost excl. montage.
Voor de rest een super rijdende auto en verder werkt alles naar behoren. Het interieur is beige-leder. Bestuurdersstoel is niet stuk maar verdient wat aandacht, wellicht leder-créme of andere onderhoudsmiddel. Ook heeft deze R uitv. niveau-regeling. Ideaal voor een caravan. Km-stand is 224000 km.

Vraagprijs: € 7.999,- of doe een goed serieus bod!

Voor verdere vragen of interesse, graag uw reactie per e-mail: info@bugelconsultancy.com of whatsapp: 06-10655250
Bijlagen
IMG_0693.JPG
IMG_3506.JPG
IMG_3505.JPG
IMG_3504.JPG
IMG_3503.JPG
IMG_3502.JPG
IMG_3501.JPG
Laatst gewijzigd door alfarico op 03 sep 2019 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door *thomas* »

Mensen die zich op fora aanmelden enkel en alleen maar met het oog op verkoop, ik heb er een mening over.

Jouw wagen heeft trouwens 245pk, net zoals elke H6 van die generatie.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door SP-Boxer »

Panoramadak is ook gelijk voor alle Legacy's/Outbacks. Desalniettemin wel een knappe auto!

Ik dacht even dat dit alfarico was, welke ook actief is op SCN, maar daar lijkt het toch niet op.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door aze2000 »

*thomas* schreef:Mensen die zich op fora aanmelden enkel en alleen maar met het oog op verkoop, ik heb er een mening over.

Jouw wagen heeft trouwens 245pk, net zoals elke H6 van die generatie.
Deel idd jou mening :okeee:
Groet Robert
ReinO
Berichten: 585
Lid geworden op: 18 aug 2018 05:47

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door ReinO »

je zal maar het koopje van de maand aantreffen dan zijn er 2 mensen blij :)
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door SP-Boxer »

Iedereen mag vinden wat hij wil. Feit is dat we op dit forum toestaan dat mensen hun Subaru op deze manier aanbieden.

Laten we in dit topic dan daar ook de focus op leggen. Het lijkt me een knappe auto en dat de eigenaar niet alle details kloppend heeft, daar hebben de mogelijk geïnteresseerden nu op gewezen.
"I feel Legacy"
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door Beurstel »

De beste meneer legt uit waarom hij de auto hier aanbiedt. En zijn forumnaam laat vermoeden dat zijn liefde elders ligt. Laten we er vooral blij mee zijn dat iemand bij Subaruliefhebbers probeert om deze auto te slijten, want bij een liefhebber hoort een H6 thuis. En ik zou in zijn plaats hetzelfde doen.

De advertentie vermeldt het bouwjaar van de auto niet, maar hij is van april 2015.

Ik vind de prijs trouwens wel aan de stevige kant. Voor dat geld moet deze H6 volledig in orde zijn en misschien ook nog wel door een dealer met garantie worden aangeboden. Beide is niet het geval.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4864
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door quikfit »

Beurstel schreef:De advertentie vermeldt het bouwjaar van de auto niet, maar hij is van april 2015.
2005...staat in de titel. ;)
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
ReinO
Berichten: 585
Lid geworden op: 18 aug 2018 05:47

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door ReinO »

in 2018 tenaamstelling
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door Beurstel »

quikfit schreef:
Beurstel schreef:De advertentie vermeldt het bouwjaar van de auto niet, maar hij is van april 2015.
2005...staat in de titel. ;)
Oeps :mrgreen:
alfarico
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2019 14:09

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door alfarico »

Beste Forum, beste liefhebbers,

Datum eerste toelating in NL is op 15-04-2015. De auto is op mijn naam gesteld per 03-04-2018 ivm het 'overlijden' van mijn vader. Aldus heb ik de auto geerft. Beurstel begrijpt precies hoe de vork IN de steel zit. Dit is een liefhebbersauto, niet geheel bekend bij de meeste mensen. Subaru sowieso een 'klein' merk op de NL markt. Subaru handelaren-dealers etc., vragen overigens nog stevige prijzen voor 'hun' merk. Een Outback H6 wordt nog boven de 9000 euro aangeboden. Mijn Outback is (uiteraard) niet meer perfect maar wel 'stevig' qua onderhoud en uitzien. Een paar kleine manco's die ik genoemd heb daargelaten. Diegene die nóg beter hebben opgelet, betreft het een VRAAGPRIJS!
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door Beurstel »

alfarico schreef:Een Outback H6 wordt nog boven de 9000 euro aangeboden. Mijn Outback is (uiteraard) niet meer perfect maar wel 'stevig' qua onderhoud en uitzien. Een paar kleine manco's die ik genoemd heb daargelaten. Diegene die nóg beter hebben opgelet, betreft het een VRAAGPRIJS!
Klopt, het waren ook slechts mijn gedachten. Deze auto werd onlangs nog de hemel ingeprezen in Autoweek (zie viewtopic.php?f=15&t=4590) en uiteindelijk is het ook "wat de gek/liefhebber ervoor geeft". Succes met de verkoop in ieder geval.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door *thomas* »

Aangezien je de wagen hier inderdaad op een liefhebbersforum aanbiedt zou ik alsnog de fouten die in je tekst zijn geslopen aanpassen. Zoals enkelen al zeiden heeft jouw wagen 'gewoon' 245pk en is het grote schuifraam in het dak standaard.

Bovendien, pak de gebreken aan, vooral de uitlaat) en bied hem dan opnieuw te koop aan.

Dealers vragen idd stevig geld voor een H6, maar daar zit garantie (en vaak ook wat marge) op, vergeet dat niet. Bovendien zijn de prijzen voor de facelift (na 2006) heel wat hoger. Er staat op dit moment een wagen gelijk aan die van jou te koop bij een gekende subaru-dealer in NL en zijn vraagprijs ligt lager.
ReinO
Berichten: 585
Lid geworden op: 18 aug 2018 05:47

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door ReinO »

zonder garantie en dus iets zakken in de prijs? aan de andere kant dit is gewoon een topper maar die markt he?
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
subbie12
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2019 22:50

Re: Te koop aangeboden: Subaru Outback Wagon 3.0R Aut. 2005

Bericht door subbie12 »

Ik heb geen interesse maar wat een prachtwagen!
Plaats reactie