Een heel bijzondere auto, aldus de verkoper.
En dat is geen onbekende: zie https://luthtangenberg.nl/voorraad/suba ... -in-europa
Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
AWD = All We'll Drive
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Re: Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
Beetje jammer van de rioleringsbuizen eronder aan de achterkant... Maar ieder zijn eigen smaak..
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Re: Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
Geen onbekende verkoper, maar deze auto heeft een hele tijd op Marktplaats gestaan voor €3250,- ! Nu bij een dealer, beetje schoongemaakt, nieuwe bandjes en matten en hoppa, gewoon op een haar na 10k vragen
Er staat 320k op de teller, die auto is deze prijs bij lange na niet waard!
Er staat 320k op de teller, die auto is deze prijs bij lange na niet waard!
"I feel Legacy"
Re: Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
10k vond ik ook al een zwaar overdreven prijs. €3250 daarentegen best netjes, dan ben ik toch wel enigszins verbaasd dat de auto voor dat geld niet verkocht is.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Saab 900 T16S Aero
- boswachterfan
- Berichten: 2424
- Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30
Re: Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
D'r wordt vaak makkelijk gedaan over die km-standen, maar als je meerdere auto's met die standen hebt gehad, weet je dat er regelmatig "dingetjes" zijn die pegels kosten als je het zelf niet kunt. Heb nu b.v. een zwetende olie keerring bij een aandrijfas. Niet raar maar wel weer reparatie.
Mijn hartslag ging ook een beetje omhoog bij deze advertentie, maar toen ik het woord "mijlen" zag, haakte ik af
Mijn hartslag ging ook een beetje omhoog bij deze advertentie, maar toen ik het woord "mijlen" zag, haakte ik af
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Re: Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
Zo goed had ik de foto's nog niet bekeken...Mrdjc schreef:Beetje jammer van de rioleringsbuizen eronder aan de achterkant... Maar ieder zijn eigen smaak..
Dat zijn inderdaad beste stortkokers! Bovendien wijzen ze omhoog. Roept bij mij de vraag op of ze niet vollopen bij een regenbui, in combinatie met harde wind op de achtersteven.
AWD = All We'll Drive
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Re: Te koop: Subaru Legacy GT 2.5 Limited Wagon Turbo (LHD, handgeschakeld)
Is een Amerikaanse import. Enkel daar geleverd met de 2.5. Worden ook in de VS gebouwd (fabriek in Indiana geloof ik?).
Voorbumper is nog de originele (is wat 'langer' dan de Europese), de achterbumper is volgens mij al een Europese.
Middenconsole is ook verschillend (zie draaiknoppen stoelverwarming).
Op legacyGT staat een vergelijking van iemand die destijds zowel ervaring had met de japanse 2.0 als de Amerikaanse spec B 2.5 en volgens hem was er erg weinig verschil in rijbeleving, ondanks het feit dat de Amerikaan 30pk MINDER heeft (250 vs 280).
Indien hij 160 000km zou hebben was het andere koek, maar dit vind ik wel fors. Anderzijds de enige mogelijkheid om zonder grondige ombouw in een ORIGINELE LHD turbo BP/BL chassis te rijden.
Voorbumper is nog de originele (is wat 'langer' dan de Europese), de achterbumper is volgens mij al een Europese.
Middenconsole is ook verschillend (zie draaiknoppen stoelverwarming).
Op legacyGT staat een vergelijking van iemand die destijds zowel ervaring had met de japanse 2.0 als de Amerikaanse spec B 2.5 en volgens hem was er erg weinig verschil in rijbeleving, ondanks het feit dat de Amerikaan 30pk MINDER heeft (250 vs 280).
Indien hij 160 000km zou hebben was het andere koek, maar dit vind ik wel fors. Anderzijds de enige mogelijkheid om zonder grondige ombouw in een ORIGINELE LHD turbo BP/BL chassis te rijden.
Mijn Subaru's スバル・レガシィ