SVX

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

SVX

Bericht door niksnut »

nadat ik deze advertentie van een aantal SVXen op marktplaats las http://link.marktplaats.nl/392144450 heb ik een er eens een mailtje aan gewaagd om te vragen of ik het artikel uit het blad youngtimers mocht hebben en plaatsen op dit forum
geachte Hr. van Heumen. Als groot subaru fan en rijder van 2 subaru's heb ik veel interesse in het artikel in het blad youngtimers magazine. misschien is het voor u ook interessant om eens rond te kijken op ons forum http://www.subaruforum.nl . daar zijn nog een aantal mensen op zoek naar H6 motorblokken . misschien dat u ze kunt helpen met uw connectie's.
bedankt voor de genomen moeite. tevens nog de vraag of u er bezwaar tegen heeft als ik het artikel mogelijk post op dit forum .


kreeg ik het volgende antwoord
Beste Peter,
Hierbij het artikel uit Youngtimer-magazine,
Ik vind het geweldig als U het op het Subaru forum zet , ik ben zelf niet actief op forums, maar ik zal me binnenkort aanmelden voor jullie forum.
Het beste verder met de Subaru activiteiten
groet Gerald
het document is wel in JPG dus je hebt een programma nodig wat een beetje makkelijk kan inzoomen.
dus weer eens wat leesvoer voor jullie geregeld
Bijlagen
Scannen0001.jpg
Scannen0002.jpg
Scannen0003.jpg
Scannen0004.jpg
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: SVX

Bericht door Toon »

:okeee:
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: SVX

Bericht door niksnut »

toon , was Jan niet op zoek naar een H6 voor een trike ??
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5495
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: SVX

Bericht door SP-Boxer »

Ik heb de advertenties van deze man al een tijd lang bewaard op marktplaats.

Ik heb mijn oog wel op 1 van zijn SVX-en laten vallen. Eerst nog even een huis kopen, maar ik verwacht wel binnen nu en 2 jaar zo'n ding voor de deur 8-)

Ik vind vooral de zilver met zwarte erg sjiek overkomen!


Goed initiatief om het artikel op te vragen. Zal hem vanavond eens uitgebreid gaan lezen! :okeee:
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: SVX

Bericht door the dude »

Goed gedaan, Peet ! Mooi stukje om te lezen. Het valt me nu meer op hoeveel het lijnenspel op de XT lijkt. Zie avatar :)

Het duikje van de motorkap(beetje verstopt achter de spiegel)naar de oplopende carrosserie-lijn.
De achter-lichtpartij over de volle breedte en de reflector doorgetrokken naar de zijkant. En wat dacht je van de achterbumper?
De XT heeft/had ook al een cockpit-achtige vorm, zij het niet zo geprononceerd. Ook grote wielkasten voor, kleinere achter.

Maar die zijramen..... oei, daar ben ik wel jalours op :okeee:



En volgens mij heeft Toon zijn heimelijke verlangens ons toevertrouwd, tijdens de laatste meeting.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: SVX

Bericht door niksnut »

Code: Selecteer alles

En volgens mij heeft Toon zijn heimelijke verlangens ons toevertrouwd, tijdens de laatste meeting.
die gaat er ook nog wel komen . hebben we weer een reden voor een meeting
:D
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: SVX

Bericht door Toon »

:oops: :oops: 8-)










Iemand die een daimler V8 zoekt????
Plaats reactie