Een 9-3 turbo met een LPT is inderdaad niet snel. Voordeel is dat deze makkelijk te tunen is met een stage1. Ga je zonder problemen van 150 naar 230 pk. En dan wordt het een stuk leuker. Kijk maar eens op https://dionhpt.nl/ghulst schreef:Ik heb gisteren weer wat auto's gereden en ik gooi het misschien wel eens over een andere boeg. Een kennis van mij wierp mij de sleutels toe van zijn 9-3 turbo cabrio. Niet echt sportief in de mate die ik zoek, niet echt snel... Maar als dan ze zon op je kop staat met de kap neer...
Sportieve, praktische, snelle auto?
Re: Sportieve, praktische, snelle auto?
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Saab 900 T16S Aero
Re: Sportieve, praktische, snelle auto?
Oef, cabrio's... Ben er (echt) niet voor en zou zeker geen saab kopen. Als ik aan 'leuke' cabrio's denk:ghulst schreef:Ik heb gisteren weer wat auto's gereden en ik gooi het misschien wel eens over een andere boeg. Een kennis van mij wierp mij de sleutels toe van zijn 9-3 turbo cabrio. Niet echt sportief in de mate die ik zoek, niet echt snel... Maar als dan ze zon op je kop staat met de kap neer...
- mx5 NC
- Alfa GTV Spider
- FIAT Barchetta
Lekker goedkoop, licht (de eerste en derde dan toch) en fun. Als de Barchetta weinig roest heeft, moet je je over onderdelen ook geen zorgen maken. Gebouwd op het platform van de Punto en wisselstukken kosten weinig.
Mijn Subaru's スバル・レガシィ
Re: Sportieve, praktische, snelle auto?
Zo zie je maar weer: smaken verschillen, want wat vind ik die Fiat een lelijk gedrocht.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Saab 900 T16S Aero
Re: Sportieve, praktische, snelle auto?
Begrijp me zeker niet verkeerd, Sufos. Niets tegen Saab (ze maken echt leuke bolides), maar hun cabrio's hebben me nooit kunnen bekoren. Fiat had toen zo'n vreemde designperiode, maar vind ze wel wat hebben.
Mijn Subaru's スバル・レガシィ