Normaal is het idd kernvelden invullen maar vialle heeft voor lpi gekozen om het af te schermen alleen de laatste generatie is in te regelen nadeel is al je auto zonder stroom staat hij weer naar de basis gaat.erichendri schreef:Elke lpg computer kan ook ingeleerd worden, ben daar 2x bij geweest en gezien.
Zitten ook gewoon kenvelden in net als benzine computers.
Heb dat samen met de importeur aangepast tijdens een roadtest, soort fine tunen wat ook
een goede tuner doet ivm met motorverschillen.
Er zit standaard regel software in waar na inbouw merkgerichte software bij of overheen komt.
De huidige legacy heeft nu een lagere omschakel temperatuur.
Bij inbouw net als bij de vorige iets grotere injectoren vereist.
Een lpg computer doet niet meer dan naar de benzine computer kijken voor de inspuiting.
Daar gaat een rekenfaktor overheen ivm andere caloriewaarde van lpg.
Alle lpg installaties hebben 2 beperkingen die op te lossen zijn, vialle 3 en weet niet
of daarvoor een grotere pomp voor leverbaar is.
LPG injectoren (eventuele beperking 1) zijn in meerdere groote leverbaar net
als de fuelinjectors en anders plaatst men er gewoon extra.
Beperking 2 is de verdamper maar dan is er vrij simpel een 2de in te bouwen.
Gebeurt al jaren bij Amerikanen, tot wel over de 600 pk aan toe.
Gezien de lerende werking van autocomputers tegenwoordig verbaasd het mij niet dat hij
iets meer vermogen levert op 98 en hoger, door de klopvaste lpg vervroegt hij al wat meer dan normaal op 95.
Ik kon trouwens een tijdje terug een uitlees programma kopen van
mijn lpg merk wat een lpg dealer ook heeft, kon daar ook de kenvelden bewerken.
Overigens had ik een collega met een V70 T5R die 450 pk had, ook op lpg.
Als je de adresjes maar kent plus vermogensbank.
Eric
En ja ik weet dat er een partij is die er meer mee kan maar dan mag je ook bijbehorende uit de beurs.