Outback 2015 achteraanzicht verfraaiing

Voor de overige technische zaken
Plaats reactie
Marcel W.
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 apr 2021 21:00

Outback 2015 achteraanzicht verfraaiing

Bericht door Marcel W. »

Zoals al eerder beschreven ben ik in het bezit van een outback 2015. Mooie auto maar die achterkant :roll: ik kan er niet aan wennen. Er klopt iets niet of er mist iets.
De uitsparing in de achterlichten is al een ding maar het lijnenspel past niet.

Herkennen meer mensen dit en zo ja heeft er iemand ideeën? Ik kan nog niet veel inspiratie vinden op het net.

Bij Ali zijn extra chromen strips te vinden maar om nou Ali spul op de buitenkant van de auto te plakken.

Hoor graag jullie ideeën.
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Outback 2015 achteraanzicht verfraaiing

Bericht door DucATIRadeon »

hoor wel vaker dat mn denkt , van een afstand gezien, dat het op een Skoda lijkt...

heb helaas al wat lak schade op de bovenkant van de achterbumper (verhuizingen, kratten met motoronderdelen etc.) en ga daar tzt een RVS plaat bovenop doen.
er is ook heel veel loze ruimte achter de bumper, waar de USDM modellen 2 uitlaten potten hebben net als de foresters, mogelijk daar een ander uitlaat (twin) systeem in freubelen?
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Outback 2015 achteraanzicht verfraaiing

Bericht door sufos »

Ik vind het een mooie auto en ben in dit geval heel nieuwsgierig naar wat je er dan niet mooi aan vindt. Dus dan ook maar een plaatje bij het praatje en gelijk de Skoda er ook maar even bij opgezocht ( betreft wel een USA model Subaru, ken de verschillen niet)




skoda-estate-280-915_0.jpg
images.jpeg
images.jpeg (5.52 KiB) 1219 keer bekeken
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Marcel W.
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 apr 2021 21:00

Re: Outback 2015 achteraanzicht verfraaiing

Bericht door Marcel W. »

@sufos

Zoals genoemd de uitsparing in de achterlichten daar zie ik echter iets 123 een oplossing voor want dan zitten de teksten Subaru en Outback in de weg.

Loze ruimte onder de bumper, je kijkt heel ver onder de auto door.

Aan de voor en zijkant zie je chrome. Achter niets echter.

Geen uitlaat zichtbaar 2(x2) flinke pijpen hadden niet misstaan.

2x grote vierkante reflectors in de bumper. Op het door jou toegevoegde plaatje zijn deze al smaller.
Bijlagen
20210516_085011.jpg
Plaats reactie